همه چیز در مورد هزینه و مدارک مورد نیاز برای خرید بلیط قطار یزد

همه چیز در مورد هزینه و مدارک مورد نیاز برای خرید بلیط قطار یزد

امروزه سفر به بسیاری از شهرهای ایران با قطار، مقرون به صرفه و ایمن تر است. از سوی دیگر شبکه ریلی کشور در حال حاضر در تمامی محورها و شهرهای کوچک و بزرگ گسترده شده است. به همین جهت این وسیله نقلیه به راحتی امکان سفر به اغلب شهرهای گردشگری، تاریخی و زیارتی ایران را فراهم می‌سازد. همین امر نیز موجب شده تا بیشتر مسافران ترجیح بدهند به جای صرف هزینه های گزاف برای خرید بلیط هواپیما در یک مسیر کوتاه، سفر با قطار را تجربه کنند. با این حال هنوز عده ای در این میان از جزئیات مدارک مورد نیاز برای خرید به طور مثال یک بلیط قطار یزد مطلع نیستند. برخی نیز تمایل دارند بدانند یزد گردی با قطار چه مقدار هزینه روی دوش انها می‌گذارد تا قبل از سفر در مورد ان برنامه ریزی کنند. به همین جهت ما تصمیم داریم تا در این مقاله از قاصدک ۲۴ با عنوان ” همه چیز در مورد هزینه و مدارک مورد نیاز برای خرید بلیط قطار یزد ” به این سوالات پاسخ دهیم؛ با ما همراه باشید.

همه چیز در مورد هزینه و مدارک مورد نیاز برای خرید بلیط قطار یزد 5

مدارک مورد نیاز برای خرید بلیط قطار یزد

در سالهای اخیر با روی کار امدن وب سایت های فروش اینترنتی بلیط و خدمات سفر در کشور، تعداد خریدهای حضوری تقریبا به صفر رسیده است. چرا که حال دیگر مسافر می‌تواند در کمترین زمان موجودی بلیط قطار یا هواپیما خود را در مسیر دلخواه بگیرد و پس از بررسی امکانات و قیمت ان با سایر بلیط ها به راحتی بلیط انتخابی خود را خریداری کند. خریدی که در هر ساعت از شبانه روز و تنها به شرط اتصال به اینترنت امکان پذیر خواهد بود.

در این میان برای خرید بلیط قطار یزد نیز همانند سایر انواع بلیط قطار داخلی، نیازی به در دست داشتن مدارک خاصی نیست. شما برای این کار تنها کافی است یک وب سایت مطمئن را برای خرید بلیط خود انتخاب نمایید. مثلا قاصدک ۲۴ سامانه مطمئنی است که می‌توانید حتی بدون نیاز به ثبت نام در ان نیز بلیط اتوبوس، قطار یا هواپیمای مورد نیاز خود را از ان خریداری کنید. بنابراین به بخش مربوط به بلیط قطار مراجعه نمایید سپس مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظر خود را برای سفر تعیین کنید. حال می‌توانید فهرست نتایج را بررسی و بلیط قطار یزد دلخواه خود را خریداری کنید. حال برای خرید باید مشخصات خود یا همراهانتان را به عنوان مسافر در بخش مربوطه وارد نمایید. بنابراین باید اطلاعات هویتی خود را در اختیار داشته باشید. شماره تماس و ادرس یک ایمیل معتبر را نیز در سامانه ثبت کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید پیامک های اطلاع رسانی را دریافت کرده و نسخه پی دی اف بلیط خود را از طریق ایمیلتان دریافت نمایید.

در نهایت نیز باید هزینه بلیط انتخابی خود را با استفاده از یک کارت بانکی عضو شتاب پرداخت نمایید. فراموش نکنید که در حال حاضر برای پرداخت اینترنتی هزینه خرید انواع کالا و خدمات باید رمز پویا کارت خود را فعال کرده باشید.

قیمت بلیط قطار یزد چقدر است؟

اینکه بلیط قطار یزد را با چه قیمتی خریداری کنید تا اندازه زیادی به قطاری که برای این کار انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. به طور مثال اگر شما از تهران عازم یزد باشید مسیری ۶۵۰ کیلومتری را پیش رو دارید. اما این سفر انچنان هم دشوار نخواهد بود چرا که قطارهای پردیس سالنی، لوکس شش نفره، لوکس شش تخته غدیر و ۴ تخته مهر البرز مسافران را در این مسیر جابجا می کنند. بر این اساس شما می‌توانید برای این سفر بلیط یک قطار معمولی که هزینه ای کمتر دارد را خریداری نمایید یا به طور مثال با انتخاب قطار غدیر با یک قطار لوکس سفر کنید. در حال حاضر در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ برای خرید یک ( بلیط قطار https://ghasedak24.com/train-ticket  ) در مسیر تهران یزد باید بین ۷۰ تا ۱۵۰ هزار تومان هزینه کنید. در پایان این را هم باید اضافه کنیم که برای رسیدن به یزد، مسافران از ایستگاه های قم، فیروزآباد، کاشان، بادرود، اردکان، ارژنگ و نظرآباد عبور خواهند کرد.

همه چیز در مورد هزینه و مدارک مورد نیاز برای خرید بلیط قطار یزد 7

رزرو هتل در یزد

بدیهی است برای اینکه بتوانید گشت و گذاری در یزد بزنید باید چند روزی را در این شهر تاریخی اقامت کنید. از این رو به هتل یا اقامتگاهی نیاز دارید که رزرو اتاق در ان هزینه زیادی را نیز بر دوشتان نگذارد. به همین جهت توصیه می‌کنیم تا با مراجعه به سایت قاصدک ۲۴ از این مجموعه برای رزرو هتل خود نیز کمک بگیرید. برای این کار تنها کافی است تا مقصد مورد نظرتان را در بخش هتل وارد نمایید و از میان گزینه های نمایش داده شده یکی را برای اقامت خود انتخاب کنید.

در پایان یاداور می‌شویم که برای خرید انواع بلیط قطار داخلی، بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس و حتی بیمه مسافرتی خود می‌توانید از قاصدک ۲۴ کمک بگیرید. این سایت با مهیا کردن امکان خرید انلاین کلیه خدمات مسافرتی ساده ترین راه را برای انجام سفرهای داخلی و خارجی پیش روی شما باز می‌کند پس از این فرصت استفاده کنید.

ارسال در :
لینک کوتاه :