آموزش نصب و کرک برنامه موهو ✔️(انیمه استودیو)

امتیاز 2.67 ( 3 رای )

آموزش نصب و کرک برنامه موهو

انیمه استودیو که در ورژن جدید نام آن به موهو تغییر پیدا کرده، برنامه یی قدرتمند و محبوب جهت ساخت انیمیشن دوبعدی در جهان می باشد. در سال های اخیر صنعت انیمیشن سازی دوبعدی در ایران هم رشد قابل توجهی داشته و از جمله انیمیشن هایی محبوبی که با نرم افزار انیمه استودیو ساخته شده می توان به شکرستان و دیرین دیرین اشاره کرد.

با برنامه ی موهو قادریم صفر تا صد یک انیمیشن که شامل: طراحی، ریگ بندی و انیمیت است که بازرترین قابلیت موهو می توان به بخش ریگینگ و انیمیت آن اشاره کرد که باعث شده این برنامه مورد استفاده ی بسیاری از کاربران و انیمیشن سازان حرفه ایی قرار بگیره.

از آنجا که تیم گرافیستار همیشه سعی برآن دلشته که جدیدترین و پرکاربردترین برنامه ها و مباحث آموزش رایگان موهو را برای کاربران عزیز خود آماده سازی کند، امروز هم با دوره ی مقدماتی تا متوسطه ی انیمه استودیو ۱۲ در خدمت شما هستیم. این دوره شامل ۱۲ قسمت می باشد که سعی کردیم تمامی قسمت ها و مباحث این برنامه را آموزش بدیم که هر دوشنبه در اختیار شما کاربران قرار می گیره.

پکیج پیشنهادی: آموزش انیمیشن سازی با افتر افکت

قسمت اول مربوط میشه به نصب و کرک کامل و آشنایی مختصری با محیط برنامه

از ابتدا آخرین نسخه ی برنامه انیمه استودیو رو دانلود و فقط با زدن گزینه ی Next آنرا براحتی نصب کنید. حالا میریم به سراغ کرک بررنامه که باید با دقت انجام بشه تا به مشکل برنخوریم.

۱- برنامه رو باز کنید در پنجره ی باز شده گزینه ی Insert Serial Number کلیک کنید،۲- در پنجره ی باز شده اطلاعات خود را وارد کنید و برای پر کردن بخش Enter Your  Current Serial Number باید فایل موجود در فایل KeyGen در بخش Gen License کلیک و کد دریافتی رو کپی و در بخش Current Serial Number قرار دهید سپس رو گزنه ی Activave کلیک کنید.

۳- در پنجره ی باز شده گزینه ی Activave Manually کلیک، در پنجره ی باز شده گزینه Create Activation Request کلیک و محلی را مشخص می کنیم تا فایلی در آن مسیر برامون ساخته بشه، ۴- سپس برمی گردیم به فایل KeyGen و رو گزینه ی Gen Activation Cart کلیک و فایلی که پیش از این برامون ساخته شده بود را انتخاب می کنیم و بعد یک فایل فعال سازی برامون در مسیر انتخابی ایجاد میشه.

۵- در نهایت در پنجره باز شده در مرحله ی ۳، گزینه ی Activave کلیک و فایلی که در انتهای مرحله ۴ ساخته شده رو انتخاب و در نتیجه برنامه با موفقیت کرک شده و می تونیم با تهیه دوره آموزش موهو با آن انیمیشن های حرفه اییی بسازیم.

آموزش نصب و کرک برنامه موهو ✔️(انیمه استودیو) 3

ارسال در :
لینک کوتاه :
دانلود
7084 بازدید