دانلود پلاگین NewBlueFX TotalFX برای پریمیر و افترافکت

امتیاز 5.00 ( 1 رای )

دانلود پلاگین NewBlueFX TotalFX 5 برای پریمیر و افترافکتپلاگین NewBlueFX TotalFX برای پریمیر و افترافکت

نرم‌افزار NewBlueFX TotalFX یک مجموعه جامع از افکت‌های ویدیویی است که شامل متن‌گذاری روی ویدئو، گذارها و فیلترهای تصویری می‌شود. این نرم‌افزار دارای پلاگین‌هایی است که به کاربر امکان می‌دهد افکت‌های حرفه‌ای ویدیویی را بر روی کلیپ‌ها اعمال کند و آنها را بهبود بخشد. این افکت‌ها شامل تکنیک‌های تصحیح رنگ، افکت‌های خلاقانه و متن‌گذاری پویا هستند. این پلاگین پریمیر دارای انواع افکت‌های ویدیویی و چیدمان‌های متنوعی است که در بیش از ۱۰۰ پلاگین دسته‌بندی شده‌اند. ابزارهای حرفه‌ای مانند متن‌گذاری، اضافه کردن متن‌های تزیینی و قالب‌های زیرنویس (lower third) و همچنین پشتیبانی از ویرایش کلیپ‌های HD نیز در این برنامه موجود هستند.

مجموعه NewBlueFX TotalFX شامل چندین بخش است؛ عناصر، ضروریات، فیلترها، سبک‌سازها، متن گذاری‌ها و گذارها. هر بخش دارای افکت‌های بسیاری است که می‌توانید آن‌ها را بر روی هر فریم از فیلم خود اعمال کنید. بخش عناصر شامل شیوه‌های ترکیبی است؛ مانند برش فام (Chroma Key) برای کنترل سریع رنگ فام در ویدئو، نگاشت تصویر، ایجاد کننده‌ی پس‌زمینه، تصویر در تصویر یا تقسیم کردن صفحه.

حتما ببینید: آموزش صفر تا صد پریمیر رایگان

برنامه ها و افزونه های موجود در NewBlueFX TotalFX:

  1. Titler Pro Ultimate: این نرم افزار به شما امکان می‌دهد متن و عنوان‌های حرفه‌ای را برای استفاده در ویدئوها طراحی کنید.
  2. Elements Ultimate: این افزونه شامل بیش از ۲۰۰ پریست است که به شما ابزارهای متنوعی برای انتقال صحنه در ۲۱ پلاگین مختلف فراهم می‌کند.
  3. Essentials Ultimate: با این افزونه، شما ابزارهای ضروری برای ادیت پس از تولید را در اختیار خواهید داشت. این ابزار بیش از ۲۷۵ پریست در ۲۸ افکت ویدئویی را فراهم می‌کند.
  4. Filters Ultimate: این افزونه شامل فیلترهای حرفه‌ای است که به شما امکان بهبود ظاهر ویدئوها را می‌دهد. با بیش از ۲۵۰ پریست در ۲۷ افکت ویدئویی، شما می‌توانید به طور جامع تصاویر خود را بهینه کنید.
  5. Transitions Ultimate: این افزونه شامل بیش از ۵۰۰ پریست در ۶۵ پلاگین است و به شما امکان ایجاد انواع ترانزیشن‌های سه‌بعدی و دیگر انتقال‌های بصری را می‌دهد.

همینطور می‌توانید بگویید که افزونه‌ها و برنامه‌های NewBlueFX TotalFX شامل ابزارهای قدرتمندی هستند که به شما امکانات ویدئویی و ادیت حرفه‌ای را فراهم می‌کنند.

دوره پیشنهادی: پکیج آموزش پریمیر از مقدماتی تا پیشرفته

دانلود پلاگین NewBlueFX TotalFX برای پریمیر و افترافکت 5

ارسال در :
لینک کوتاه :