لیبل ژله ای راتین پرینت – برچسب یا استیکر؟

امتیاز 5.00 ( 1 رای )

لیبل و یا برچسب‌ها از مهمترین تجهیزاتی هستند که در صنایع تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرند. نوع جدیدی از لیبل‌ها با عنون لیبل‌های ژله‌ ای در بازار موجود است که به دلیل طراحی و ساختار منحصر به فرد خود، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند. این مدل از لیبل‌ها خواص مختلفی داشته و به دلیل طول عمر بالای خود، می‌توانند سالیان سال مورد استفاده قرار بگیرند. ما در ادامه به صورت کامل در خصوص لیبل‌ ژله ای و انواع آن، کاربرد و ویژگی‌های آن‌ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

لیبل ژله ای برچسبی پشت چسبدار است که یک لایه رزین بر روی آن وجود دارد. با وجود یک لایه رزین بر روی این لیبل؛ نتیجه به این صورت خواهد شد که یک لیبل معمولی، به یک برچسب سه بعدی و خاص تبدیل خواهد شد. این لایه رزین که خاصیت سه بعدی به لیبل میدهد. نمایی جذاب و ماندگار برای نشان دادن لوگوی شرکت شما خواهد بود. اگر نیاز شما چنین میباشد. لیبل ژله ای گزینه مناسب شما خواهد بود. همانطور که عرض کردیم این نوع برچسبها جلوه خاصی به محصول یا شی شما خواهد داد. اگر هم میخواهید خیال مشتریان خود را از محصول خودتان راحت کنید. فضایی را تصور کنید که مشتری با دیدن یک برچسب چشم نواز از اسم برند شما چه حسی پیدا خواهد کرد.

لیبل-ژله-ای-چاپ-راتین

لیبل ژله ای چیست؟

لیبل‌های ژله‌ ای که ممکن است نام آن‌ها را با عنوان لیبل‌های پلی اورتان نیز شنیده باشید، نوعی برچسب بوده که از یک لایه رزین تشکیل شده اند. از دیگر نام‌های این لیبل‌ها می‌تون به لیبل‌های کریستالی و ژلاتینی نیز اشاره کرد. در واقع وجود همین لایه رزین روی برچسب موجب شده تا این لیبل‌ها به برچسب‌های سه بعدی و جذابی بدل شوند. این لیبل‌ها که از خانواده لیبل‌های pvc هستند، در پشت خود دارای چسب و بر روی خود نیز دارای یک لایه جهت محافظت بیشتر هستند.

لیبل‌های ژله‌ ای به دلیل طرح برجسته خود، به شکل گنبدی بوده و نرمی و انعطاف‌پذیری بسیار مناسبی دارند. می‌توان آن‌ها را بسته به سفارش مشتریان در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید کرد. یک لیبل ژله‌ ای دارای طول عمر بالایی بوده و می‌توان آن را جز پرکاربردترین محصولات چاپی دانست. امروزه شرکت‌ها و کسب و کسب و کارهای زیادی برای معرفی خود از این لیبل‌ها استفاده می‌کنند.

لیبل ژله ای بهترین گزینه تبلیغاتی برای شرکتها و برند هایی است که میخواهند نام ماندگار و بادوام روی محصولاتشان برای مشتریان باقی بگذارند. به این دلیل که تقریبا تا ابد در دسترس و دید مشتری خواهند بود. در فرایند تولید این نوع برچسب ها، از روکش رزین ضد خش به عنوان لایه محافظ استفاده میشود. این لایه محافظ طرح شرکت شما و برچسب شما است.

ویژگی‌های مختف لیبل‌ ژله‌ ای

بدون شک وجود ویژگی‌های بسیار گسترده‌ای که در این محصولات وجود دارد، آن‌ها را تا به این اندازه محبوب کرده است. روز به روز بر تعداد افرادی که از لیبل‌های ژله‌ ای استفاده می‌کنند، افزوده می‌شود. شما نیز از این پس می‌توانید در زمره افرادی قرار بگیرید که از ویژگی‌های منحصر به فرد لیبل‌های ژله‌ ای بهره‌مند می‌شوند. برخی از مهمترین ویژگی‌های لیبل ژله‌ ای عبارت‌اند از:

  • مقاومت مناسب در برابر خراشیدگی
  • مقاومت مناسب در برابر نوسانات دما
  • مقاومت در برابر نور خورشید
  • مقاومت در برابر نور ماورا بنفش
  • مقاومت در برابر انواع حلال‌ها
  • مقامت در برابر انواع مواد شیمیایی
  • مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت
  • مقاومت در برابر فشار
  • مقاومت در برابر خمش
  • طو عمل بسیار بالا
  • قدرت چسبندگی بسیار مناسب
  • وضوح و کیفیت بالا

با توجه به تمامی ویژگی‌هایی که برای این مدل از لیبل‌ها برشمردیم، به خوبی متوجه می‌شوید که دیگر اهمیتی ندارد که قرار است از آن‌ها تحت چه شرایطی استفاده شود. لیبل‌های ژله‌ ای می‌توانند به سادگی در موقعیت‌های مختلف و شرایط جوی متفاوت مورد استفاده قرار بگیرند.

سفارش برچسب ژله ای در تهران-23-23

کاربردهای متنوع لیبل‌ ژله‌ ای

با توجه به تمامی ویژگی‌هایی که برای این محصولات برشمردیم، تعجبی ندارد که بتوان از آن‌ها در تمامی زمینه‌ها و صنایع استفاده کرد. لیبل‌های ژله‌ ای قادر خواهند بود تا سالیان بسیار زیادی بدون کوچکترین تغییر مورد استفاده قرار بگیرند. چه در محیط‌های داخلی و چه در محیط‌های خارجی، یک لیبل ژله‌ ای دوام و استحکام بسیار مناسبی از خود نشان می‌دهد. به همین دلیل می‌توان از آن در صنایع و کسب و کارهای بسیار گسترده‌ای استفاده کرد.

برخی از مهمترین کاربردهای انواع لیبل‌های ژله‌ ای عبارت خواهند بود از:

  • قابلیت استفاده برای معرفی برندهای تجاری، اداری، سازمانی و شرکتی
  • قابلیت استفاده در انواع بیلبوردهای تبلیغاتی
  • قابلیت استفاده در انواع مختلف محصولات فرهنگی، غذایی و هنری
  • قابلیت استفاده در محصولات لوازم خانگی مانند سیسمونی ها، پکیج ها، تجهیزات سرویس‌های بهداشتی، محصولات چوبی، پوشاک و…
  • قابل استفاده در صنایع شیمیایی
  • قابل استفاده در بسته‌بندی مواد دارویی و آزمایشگاهی
  • استفاده به عنوان برچسب‌های هشدار دهنده
  • استفاده به عنوان برچسب در انواع وسایل نقلیه

قابلیت چاپ در اندازه و شکل‌های متنوع

در صورتی که شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید از مزایای لیبل‌های ژله‌ ای بهره‌مند شوید، می‌توانید هم اکنون جهت سفارش این محصولات، اقدام کنید. دیگر نیازی نیست تا نگران طرح‌های ارسالی خود برای سفارش لیبل‌های ژله‌ ای باشید. چرا که این محصولات قابلیت چاپ در هر اندازه و هر شکلی را دارند. شما می‌توانید طرح‌های مورد نظر خود را برای چاپ ارسال کرده و بعد از تایید نهایی، لیبل ژله‌ ای با طرح مورد نظر را تحویل بگیرید.

یک لیبل ژله‌ ای می‌تواند در شکل‌های مربع، مستطیل، گرد و همچنین اشکال نامنظم، چاپ شود. به یاد داشته باشید که برای دریافت بهترین و باکیفیت‌ترین لیبل‌های ژله‌ ای نیاز است تا سفارش خودتان را به چاپخانه‌های معتبر و شناخته شده بسپارید. محیطی که لیبل ژله‌ ای در آن تولید می‌شوید باید عاری از هرگونه گرد و غبار و یا ذرات دیگر باشد. همچنین نیاز است تا این لیبل‌ها تحت شرایط دمایی مناسبی چاپ شوند. به همین دلیل در انتخاب چاپخانه مناسب، نهایت دقت را به خرج دهید.

graphic-design-an-emotional-design

منبع: طراحی گرافیک سرپ لنسر

نکات مهم در زمان چسباندن لیبل‌های ژله‌ ای

همانطور که اشاره شد، این برچسب‌ها دارای قسمت پشتی چسب دار بوده که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در هر محیط و شرایطی به سطح مورد نظر، چسبانده شوند. برای این که بهترین عملکرد را از این لیبل‌ها دریافت کنید، بهتر است تا نکات مهمی را در خصوص چسباندن آن‌ها بدانید. اول از همه این که بهتر است تا برای چسبندگی هرچه مناسب تر، دمای محیط حدودا ۲۵ درجه سانتی گراد باشد. برای این که چسب لیبل ژله‌ ای به صورت کامل به سطوح بچسبد، به حداقل ۴۸ ساعت زمان نیاز دارد.

در این مدت سعی کنید تا از قرار گرفتن قسمت چسب دار در دماهای سرد، خودداری کنید. این کار باعث کاهش قدرت چسبندگی لیبل خواهد شد. زمانی که می‌خواهید لیبل را به سطح مورد نظر بچسبانید، دقت داشته باشید که سطح به خوبی تمیز و پاکیزه باشد. بدین صورت لیبل به خوبی به سطوح چسبیده و بهترین کارایی را از خود نشان می‌دهد.

قیمت چاپ لیبل ژله‌ ای

باید اشاره کرد داشت که قیمت این محصولات در مقایسه با ویژگی‌ها و خصوصیاتی که دارند، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. از سوی دیگر به دلیل دوام بالا و چسبندگی بسیار مناسب، دیگر نیازی به صرف هزینه‌های جانبی مانند هزینه‌های خرید مجدد، هزینه‌های چسباندن و… نخواهد بود. با این وجود، باید اشاره داشت که هزینه و قیمت چاپ لیبل ژله‌ ای می‌تواند بسته به عوامل مختلفی مانند سایز لیبل، طرح لیبل، کیفیت و نوع مواد به کار رفته و… متفاوت باشد. برای اطلاع از قیمت لیبل ژله­ ای می­توانید هم اکنون با کارشناسان واحد فروش ما تماس بگیرید.

jelly-label

منبع: لیبل ژله ای سرپ لنسر

نام های دیگر لیبل ژله ای

این نوع لیبل تا به حال در بازار کار با اسامی مختلفی از جمله لیبل پلی اورتان، لیبل ژلاتینی، لیبل کریستالی، لیبل برجسته، برچسب پلی استر نرم، لیبل سه بعدی و ۳D LC شناخته شده است. از ویژگی های بارز این نوع لیبل، بازار کار عظیمش است. به طوری که تقریبا در تمام صنایع تولیدی کاربرد دارد و تاثیر زیادی در شکیل سازی برند، طراحی لوگو و تولید کنندگان داشته است.

به نقل از سرپ لنسر اگر برای کسب و کارتان برچسبی نیاز دارید که لوگوی شرکت شما را از بین رقبا متمایز کند. برچسبی که ابدی باشد و به راحتی کنده نشود! یکی از بهترین گزینه های شما میتواند برچسب های ژله ای باشند. آیا تجهیزات، وسایل، ابزارآلات، محصولات یا ماشین آلات شما در محیط های بیرونی استفاده میشود؟ اگر چنین است لیبلهای ژله ای انتخابی بی بدیل هستند. زیرا با جنسی که دارد در همه محیط ها مقاوم است. توصیف لیبل ژله ای در یک جمله میتواند ” برچسبی با جلوه خاص، ظاهر جذاب و لیبلی ابدی بدون محدودیت رنگ یا شکل” باشد.

لیبل ژله ای (Dome Label) برچسبی است یک لایه رزین بر روی خود دارد. همانطور که قبلا گفته شد این نوع برچسب ها جلوه خاصی با رنگهای دلخواه شما به محصولتان میدهد. این ویژگی به طور قطع بر کیفیت ظاهری محصول شما تاثیر زیادی خواهد داشت. برچسب ژله ای آرم یا لوگو، اسم برند شما یا هر چیز دیگری میتواند باشد.

انتخب جنس برچسب ژله ای

جنس های متعددی برای انتخاب برچسب در چاپ لیبل ژله ای موجود است که را در این پایین ذکر میکنیم:

  1. پی وی سی (PVC)
  2. متالایز
  3. روزرنگ
  4. چاپ شبرنگ راتین پرینت
  5. کاغذ سنگ
  6. برچسب حرارتی

https://serplancer.com/jelly-label/

ارسال در :
لینک کوتاه :