دانلود پلاگین AfterCodecs ✔️خروجی MP4 در افترافکت


پلاگین AfterCodecs خروجی MP4 در افترافکت

پلاگین AfterCodecs یکی از قوی‌ترین پلاگین‌های موجود برای افترافکت است که در زمینه رندرگیری فایل‌های ویدیویی عملکرد بسیار قدرتمندی دارد. این پلاگین افتر افکت به شما کمک می‌کند به راحتی خروجی MP4 از نرم‌افزار افترافکت بگیرید. همانطور که ممکن است مطلع باشید، امکان خروجی دادن به فرمت MP4 (یا به عبارت دیگر کدک H264) به صورت پیش‌فرض در نرم‌افزار افترافکت وجود ندارد و شما نیازمند استفاده از نرم‌افزار Media Encoder برای انجام این کار هستید. اما با استفاده از این پلاگین قدرتمند و حرفه‌ای، کار خروجی گرفتن به شدت ساده می‌شود و شما علاوه بر خروجی MP4، می‌توانید به راحتی خروجی بدون پس‌زمینه را نیز مستقیماً از نرم‌افزارهای افترافکت و پریمیر بگیرید که بسیار کاربردی است. در ضمن، سرعت رندرگیری با استفاده از این پلاگین به شدت بیشتر از سرعت رندرگیری با نرم‌افزار Media Encoder است، بنابراین به شدت توصیه می‌شود که همین الان این پلاگین را دانلود و بر روی سیستم خود نصب کنید.

حتما ببینید: آموزش رایگان افتر افکت مقدماتی

پلاگین AfterCodecs

AfterCodecs یک پلاگین قدرتمند و بی‌نظیر است که برای به دست آوردن خروجی‌های با کیفیت و کم حجم از پروژه‌های نرم افزارهای Premiere CC و After Effects CC طراحی شده است. از ابتدا کاربران نرم افزارهای پریمیر و افتر افکت با مشکلاتی در خروجی‌گیری از این برنامه‌ها روبه‌رو شدند. در نسخه‌های قدیمی این برنامه‌ها، تنها امکان خروجی‌گیری با فرمت‌های AVI و MOV (به کمک نرم افزار QuickTime) وجود داشت. علاوه بر این، مشکل دیگری نیز در اینجا وجود داشت که شامل سرعت پردازش پایین و حجم خروجی بالا بود. به طوری که پس از خروجی‌گیری، حتما باید با استفاده از یک مبدل ویدیویی آن را فشرده کرد. در کل، می‌توان گفت که کیفیت و حجم خروجی پریمیر و افتر افکت هیچ تناسب منطقی با یکدیگر ندارند.

پلاگین AfterCodecs با نصب بر روی برنامه های شرکت Adobe، کاستی‌های موجود در این برنامه‌ها را در خروجی‌گیری مناسب، سریع و آسان رفع می‌کند. این پلاگین افتر کدکس به شما امکان می‌دهد پروژه را با سرعت بالا و در کمترین زمان ممکن و حتی با کیفیت نسبی بهتر صادر کنید. در نتیجه، حتی می‌توانید ویدیوهای خود را با کیفیت ۴K و با حجم کمتری عرضه کنید. در یک آزمایش انجام شده روی یک پروژه ۲۰ ثانیه‌ای، حجم خروجی نرم افزار افتر افکت بیش از ۱۰۰۰ برابر حجم خروجی این پلاگین با همان ابعاد و کیفیت بود!

دوره پیشنهادی: پکیج آموزش افتر افکت از مقدماتی تا پیشرفته

آموزش نصب پلاگین AfterCodecs

  • جهت نصب این پلاگین، فایل AfterCodecs v1.10.11 Installer.exe را نصب کنید.
  • جهت فعالسازی پلاگین، پوشه Autokroma AfterCodecs را به مسیر زیر کپی کنید:
  • C:\Program Files\Adobe\Common\Plug-ins\7.0\MediaCore
  • اکنون می توانید از پلاگین استفاده کنید.

دانلود پلاگین AfterCodecs ✔️خروجی MP4 در افترافکت 5

ارسال در :
لینک کوتاه :