اسکریپت افترافکت joysticks-n-sliders ابزار ریگ بندی ✔️(رایگان)


دانلود اسکریپت joysticks-n-sliders برای افترافکت

اسکریپت افترافکت joysticks-n-sliders به عنوان یک افزونه ضروری برای نرم افزار قدرتمند افترافکت عرضه شده است. برای افرادی که در زمینه موشن گرافیک کار می‌کنند، این ابزار بسیار ارزشمند است. با استفاده از این اسکریپت، سرعت کار و لذت کار با افترافکت چندین برابر افزایش می‌یابد و دقت در انجام پروژه‌ها افزایش می‌یابد.

Joysticks n Sliders با ارائه امکانات و اسلایدرهایی که در اختیار شما قرار می‌دهد، به ویژه برای انیمیت چهره و تمامی اجزای صورت، قابلیت تغییراتی را فراهم می‌کند. شما قادر خواهید بود هر تغییری را روی کاراکترها انجام داده و آن‌ها را انیمیت کنید، و به ویژه با استفاده از حرکت یک اسلایدر و کلیک ساده ماوس. این ویژگی فوق‌العاده برای انیمیت تنها با استفاده از چشم‌های کاراکتر در محیط افترافکت، زمان زیادی را از شما صرفه‌جویی می‌کند.

کنترل کننده های جوی استیک معمولا در ساخت چهره ی چرخشی شخصیت های انیمیشی استفاده می شود. با استفاده از این اسکریپت، شما می توانید به سادگی ۵ کیفریم متوالی را برای نشان دادن منشاء خود، راست، چپ، بالا و پایین افراطی تنظیم کنید. با انتخاب آن لایه ها، می توانید فورا یک کنترل کننده جوی استیک را روی صحنه ایجاد کنید.

 هیچ محدودیتی برای تعداد زیادی از جنبه هایی که می توانید با لایه های خود ایجاد کنید وجود ندارد. علاوه بر این، شما می توانید آنها را به هر نحوی که می خواهید ترکیب کنید. این عالی است برای جعل دست، چشم، دهان، و یا حتی مجموعه ای از جنس برای کل بدن شخصیت. این حتی می تواند برای گرافیک حرکت و انیمیشن انتزاعی استفاده می شود.

پکیج پیشنهادی: دوره آموزش ساخت انیمیشن با افتر افکت

پکیج پیشنهادی: دوره آموزش موشن گرافیک پروژه محور

کمیک موشن چیست؟ چرا کمیک موشن بسازیم؟ 9

ارسال در :
لینک کوتاه :
دانلود
8522 بازدید