آموزش ساخت اکولایزر با افتر افکت ✔️[پروژه محور]

499 هزار تومان با تخفیف 999 هزار تومان
ثبت نام در دوره آموزشی
ضمانت محصول
999 هزار تومان 499 هزار تومان
گارانتی بازگشت وجه در صورت تناقض و عدم نتیجه

آموزش ساخت اکولایزر با افتر افکت ✔️[پروژه محور]

افزودن به سبد خرید (دانلودی)
مدت زمان دوره 3/30 ساعت
تعداد دانشجویان 367 نفر
سطح دوره صفر تا 100
این پکیج تا 3 سال دارای آپدیت رایگان برای خریداران می باشد
آموزش ساخت اکولایزر با افتر افکت ✔️[پروژه محور]

قبل از هر چیزی حتما ویدیو زیر را ببینید

ویژگی های کلیدی این دوره
همراه با آموزش رایگان نحوه ی گرفتن پروژه های میلیونی
ضمانت آپدیت و پشتیبانی دوره تا سه سال
آموزش از صفر تا حرفه ای، مخصوص ورود به بازار کار

آموزش ساخت اکولایزر موزیک حرفه‌ای

شاید این روزها همه‌ی ما دیده باشیم که اکثر خوانندگان و همچنین موسسات ساخت موزیک به طور غیرقابل باوری خدمات و محصولات خود را در فضاهای مجازی مخصوصا شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام معرفی و عرضه کرده‌اند. معمولا خوانندگانی که در ابتدای مسیر هستند خوب است فضاهای مجازی مانند اینستاگرام را غنیمت شمرند و آثار خود را در این بستر معرفی کنند. چه فرصتی بهتر از این؟

با گذری در اینستاگرام و بررسی پیج‌های خوانندگان، صددرصد کلیپ‌های جذابی را دیده‌اید که در حدود ۶۰ ثانیه گلچینی از زیباترین قسمت‌های آهنگ خود را به شکل افکت اکولایزر متحرک یا به عبارتی ویژوالایزر پست کرده‌اند و مورد استقبال طرفدارانشان قرار گرفته است.

موزیک پلیر اکولایز چیست و چه کاربردی دارد؟

به ویدیوهایی که برای معرفی یک موزیک به اشتراک گذاشته می‌شود، موزیک پلیر اکولایزر گفته می‌شود. موزیک پلیر اکولایزر با دو روش قابل ساخت و طراحی استفاده می‌شود. روش اول، طراحی موزیک پلیر اکولایزر در نرم‌افزار افترافکت است و روش دوم، طراحی موزیک پلیر اکولایزر برای سیستم عامل اندروید است که با استفاده از تلفن هوشمند صورت می‌گیرد. به طور معمول، موزیک پلیرهای اکولایزر در یک طرح دایره‌ای قرار می‌گیرند و با نام موزیک پلیر اکولایزر به سبک رادیو جوان شناخته می‌شوند.

اما در دنیای بی‌نهایت افترافکت، طراحان را در ساخت و طراحی موزیک پلیر اکولایزر در طرح‌های مختلف و متنوع رها کرده است و می‌توان با استفاده از افترافکت طرح‌های بسیار شیک و جذابی را طراحی کرد. برای اولین بار در ایران، آموزش ساخت موزیک پلیر اکولایزر با استفاده از افترافکت و در طرح‌های مختلف تهیه و تولید شده است و با استقبال بی‌نظیر شما دوستان عزیز روبه‌رو شده است.

آموزش ساخت اکولایزر

آموزش ساخت اکولایزر موزیک به چه دردی می‌خورد؟

همان طور که می‌دانید بازار موزیک و خوانندگی روز به روز درحال پیشرفت و افزایش است. یکی از نیاز‌های خوانندگان و موسسات موسیقی این است که موسیقی‌ای که تولید می‌کنند به زیبایی عرضه شود تا مورد پسند مخاطبان واقع شود. خوانندگان برای جذاب و زیباتر دیده شدن کارهایشان حاضر هستند هزینه بالایی پرداخت کنند. یکی از بهترین راه‌ها برای نمایش زیبا و جذاب آلبوم‌ها و ترانه‌های خوانندگان استفاده از اکولایرز موزیک می‌باشد که بسیار مورد استقبال مخاطبان موزیک قرار گرفته است.

با خرید پکیج آموزش ساخت اکولایزر موزیک به چه مواردی مسلط می‌شویم؟

در دوره آموزش کامل ساخت اکولایزر موزیک اینستاگرام، آموزش از مقدماتی تا پیشرفته هر آنچه برای ساخت موزیک پلیر اکولایزر‌های گوناگون احتیاج هست را در پلتفرم کامپیوتر و در نرم‌افزار افتر افکت به شما یاد داده می‌شود. پس از پایان دوره ساخت اکولایزر موزیک شما قادر خواهید بود هر نوع اکولایزری را با موارد مختلف طراحی کنید. با این آموزش دیگر شما نیاز ندارید برای ساخت اکولایزرهای گوناگون هزینه زیادی را به طراحان بپردازید. یک دوره فوق‌العاده که شما را تا حرفه‌ای شدن همراهی می‌کند‌.

کل قسمت‌های این دوره در بستر افتر افکت آموزش داده می‌شود و از هیچ‌گونه پلاگین خارجی و همچنین پروژه‌ی از قبل آماده‌ شده استفاده نمی‌شود. هدف ما از تولید این دوره این است که شما به طور کامل و جامع در همه موضوعات، تمام امکانات ساخت اکولایزر را یاد بگیرید. همچنین  قادر به ایجاد هر مدل Audio Spectrum و اکولایزر موزیک، اکولایزر پادکست، اکولایزر دایره ای، اکولایزر موزیک پلیر و … باشید. در نهایت شما به تمام موارد ساخت اکولایزر مسلط می‌شوید نه صرفا یک اکولایزر ساده.

آموزش ساخت اکولایزر در افتر افکت

در این قسمت از آموزش ساخت اکولایزر همه نکات مرتبط به ساخت انواع اکولایزر را بدون در نظر داشتن یک پروژه خاص به شما آموزش می‌دهیم. زیرا این نوع آموزش امکان بررسی و آموزش جامع با درنظر گرفتن همه جوانب را فراهم می‌کند. بعضی از سرتیترهایی که در این قسمت از دوره به شما آموزش می‌دهیم را در زیر آورده‌ایم:

  • آموزش ساخت انواع حالت‌های اکولایزر دایره‌ای محبوب و دایره‌ای آینه‌ای ( معکوس )، مستطیلی و غیره
  • ساخت اکولایزر با توجه به نیاز شما و متناسب با پست در اینستاگرام
  • قرار دادن لوگو، متن و هر مورد دلخواه با افکت‌های جذاب
  • قرار دادن نوار پیشرفت، تایمر، تایم لاین و موارد مربوط به زمان اکولایزر
  • عکس العمل نشان دادن موج‌ها بر روی Kick و بیس و یا صدای خواننده
  • متحرک سازی و افکت گذاری تمامی لایه‌های یک اکولایزر
  • اعمال اکولایزر بر روی هر قسمت از سوژه مد نظر
  • محو کردن و درخشان کردن موج‌های اکولایزر
  • داینامیک کردن و حرکت دادن یک لایه از پروژه
  • تلفیق اکولایزرها و افکت گذاری خلاق و جذاب
  • اکولایزر‌های چندرنگی داینامیکی
  • خروجی گرفتن با کیفیت عالی و حجم مناسب با فرمت MP4 از افترافکت
  • و موارد بسیار دیگر

خوب است بدانید هر کدام از این موارد هم به طور جامع به شما آموزش داده می‌شود و هم پروژه باارزش افتر افکت هر کدام از آموزش‌ها به صورت محتوای دانلودی در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین همه مواردی که در پروژه‌ها استفاده شده است مانند آهنگ، تصویر، فونت، لوگو، فوتیج و بسیاری از موارد دیگر در محتوای دانلودی مربوط به هر قسمت از آمورش قرار داده شده است. که این موضوع کار شما را در آموزش بسیار راحت می‌کند.

آموزش ساخت اکولایزر با افتر افکت ✔️[پروژه محور] 3

به وسیله پروژه‌های جذاب و کاربرپسند این پکیج، برای تمام آهنگ‌ها اکولایزر طراحی کنید!

ما در این پکیج با در نظر گرفتن همه جوانب برای طرح‌های قرار داده شده، از صفر تا صد را برای شما دوستان آموزش داده‌ایم. ولی اگر تمایل دارید فورا وارد طراحی و تولید اکولایزر آهنگ و موزیک پلیر اینستاگرام شوید، می‌توانید از پروژه‌هایی که در این مجموعه برای شما قرار داده‌ایم استفاده کنید. خیلی راحت و در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید آهنگ دلخواه خود را در پروژه‌ای که ما برای‌تان قرار دادیم وارد کرده و آن را تبدیل به اکولایزر موزیک کنید. واقعا بی نظیر است!

پک پیشنهادی: دوره آموزش موشن گرافیک از مقدماتی تا پیشرفته

اصلی‌ترین مزیت‌های این دوره فوق العاده:

  • آموزش کامل ساخت اکولایزر موزیک و موزیک پلیر اینستاگرام به صورت‌های گوناگون
  • امکان طراحی و پیاده سازی طرح‌های شخصی و دلخواه
  • آموزش چندین حالت بسیار پرطرفدار و اختصاصی اکولایزر
  • دسترسی به پروژه‌های میلیونی و Premium این دوره آموزشی
  • امکان ساخت هزاران اکولایزر آهنگ با استفاده از پروژه‌های این دوره آموزشی
  • احتیاج نداشتن به پرداخت هزینه به طراحان برای ساخت یک ویدئو اکولایزر

اگر الان این دوره را تهیه کنیم چه مزیتی دارد؟

همان طور که می‌دانید هر دوره آموزشی مخصوصا آموزش ساخت اکولایزر با افتر افکت پس از مدتی نیاز به آپدیت و بروزرسانی دارد و مسلما قیمت دوره فعلی به علاوه آپدیت شده آن بیشتر است. اما این مژده را به شما می‌دهیم که اگر این دوره را الان بخرید، این امکان وجود دارد که از مواردی که در آینده به این دوره اضافه می‌شود هم به صورت رایگان استفاده کنید. با توجه به این موضوع بهتر است همین الان پکیج ساخت اکولایزر موزیک را خریداری کنید و مطمئن باشید آپدیت‌های آن را نیز در آینده خواهید داشت. مواردی که به پکیج اضافه می‌شود به پنل کاربری شما بارگذاری می‌شود و از سایت، تلگرام و اینستاگرام به شما اطلاع داده می‌شود.

دیگر وقت آن رسیده که خود را از پرداخت هزینه‌های ساخت اکولایزر به طراحان راحت کنید. همچنین حالا نوبت شماست که با ساخت اکولایزر موزیک درآمد بالا کسب کنید‌. برای تهیه این پکیج جای درنگ نیست عجله کنید. همین الان پکیج آموزش ساخت اکولایزر را تهیه کنید و یک هنر جذاب و پول‌ساز را فراگیرید و لذت ببرید.

آموزش ساخت اکولایزر با افتر افکت ✔️[پروژه محور] 5

بهتر است چه کسانی این پکیج را تهیه کنند؟

  • دوست داران یادگیری افترافکت
  • دوست داران ساخت موزیک پلیر اینستاگرام و اکولایزر موزیک‌های گوناگون
  • خوانندگان، آهنگسازان، گویندگان، مداحان، پیج‌های اینستاگرام
  • دوستداران کسب درآمد بالا از ساخت اکولایزر

این دوره به درد چه کسانی نمی‌خورد؟

  • کسانی که به طور کامل به افتر افکت مسلط هستند.
  • افرادی که در طراحی اکولایزرهای گوناگون حرفه‌ای هستند
  • افرادی که در این حوزه کار می‌کنند و کسب درآمد دارند

آیا خودمان می‌توانیم بدون هیچ دوره این هنر را یاد بگیریم؟

این روزها با وجود اینترنت آموزش‌های زیادی وجود دارد که در دسترس همه قرار دارد. برای ساخت اکولایزر موزیک، افکت اکولایزر، موزیک پلیر اکولایزردر افتر افکت، ساخت موزیک پلیر اینستاگرام و … نیز آموزش‌های زیاد و پراکنده‌ای وجود دارد. شاید بتوان به طور ابتدایی و ناقص آن‌ها را یاد گرفت. اما در این پکیج به طور جامع از صفر تا صد، با تمام جزئیات و تجربیات استاد فراخواهید گرفت. پروژه‌های میلیونی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و همچنین از دیدن آموزش‌های پراکنده و ناقص خلاص می‌شوید‌.

به عبارتی با فراگیری این دوره آموزشی با محتوای ویژه و پریمیوم در موضوع ساخت اکولایزر آشنا خواهید شد‌. از زمان خود بهترین استفاده را می‌کنید و در آموزش آزمون و خطا نخواهید داشت. درصورتی که در حین آموزش سوالی داشتید استاد پشتیبانی می‌کند و همچنین از آموزش‌های بروز نیز می‌توانید استفاده کنید. با توجه به این موارد جای تعلل نمی‌باشد.

پک پیشنهادی: دوره آموزش لوگو موشن از مقدماتی تا پیشرفته

چگونه با استفاده از دوره آموزش ساخت اکولایزر موزیک به کسب درآمد بالا برسیم؟

در این پکیج هر آنچه را که برای کسب درآمد از راه فریلنسری و آنلاین احتیاج دارید را آموزش داده‌ایم. برای پیدا کردن مشتری و نمایش مهارت خود کافی‌ست تعدادی از پروژه‌های خود را درفضای مجازی به اشتراک گذارید. حتی می‌توانید در ابتدای کار برای خوانندگان معروف به طور رایگان چند موزیک اکولایزر بسازید و از آن‌ها بخواهید که در پیج شخصی‌شان به اشتراک گذارند در این صورت خواهید دید که روز به روز تعداد سفارش‌هایی که از شما درخواست می‌شود افزوده می‌شود و بر اعتبار شما افزوده می‌شود.

آموزش ساخت اکولایزر با افتر افکت ✔️[پروژه محور] 7

آیا برای این آموزش به سیستمی قوی نیاز داریم؟

برای کار با نرم‌افزار افتر افکت حتما نباید سیستم قوی باشد. سیستمی نسبتا مناسب برای این کار خوب است. اما به هر حال ما در سیستمی با مشخصات CPU Core i3 متوسط و ۸GB RAM  آموزش را می‌هیم تا بگوییم حتی در این سیستم‌ها نیز می‌توان در افترا فکت اکولایزر ساخت. تا جایی که ممکن است از پلی کردن زمان طولانی در برنامه افتر افکت خودداری کنید و پروژه را پس از اینکه خروجی گرفتید ببینید.

آیا این پکیج آموزش ساخت اکولایزر موزیک با تلفن همراه است؟

خیر. این پکیج شامل آموزش‌هایی است که با استفاده از نرم افزار قوی افتر افکت در کامپیوتر آموزش داده‌ایم‌ که از نظر کیفیت و قابلیت‌های گوناگون، به هیچ وجه قابل مقایسه با برنامه‌های ضعیف و محدود ساخت اکولایزر در تلفن همراه نخواهند بود. اکولایزر حرفه‌ای و بروز باید در افتر افکت طراحی شود که در این پکیج صفر تا صد آن را آموزش می‌دهیم.

پیش‌نیاز دوره آموزش ساخت اکولایزر چیست؟

باید ذکر کنم که بهترین نرم‌افزار برای ساخت اکولایزر موزیک بر روی کامپیوتر، افترافکت است. در این دوره، شما همه چیزی که برای ساخت اکولایزرها با این برنامه نیاز دارید را خواهید آموخت. اگر قبلاً با افترافکت آشنا بوده باشید، شما به سرعت این آموزش‌ها را پیش خواهید برد. اما اگر تاکنون با این برنامه کار نکرده‌اید، با تکرار و تمرین این آموزش‌ها، می‌توانید به ساخت اکولایزر حرفه‌ای با استفاده از افترافکت بپردازید.

قیمت پکیج آموزش ساخت اکولایزر زیاد نیست؟

خوب است بدانید طراحان اکولایزر برای ساخت هر اکولایزر ۶۰ ثانیه‌ای مبلغی قابل توجه دریافت می‌کنند. اگر بخش آموزش این پکیج را در نظر نگیریم (که قابل ذکر است که آموزسی کامل و با ارزشی در این پکیج وجود دارد) تنها پروژه‌هایی که در این پکیج قرار دادیم چندین میلیون می‌باشد. خیلی راحت با این پروژه‌ها می توان آهنگ‌های مختلف را تبدیل به موزیک اکولایزر کرد و کسب درآمد داشت. البته که محتوای آموزشی این دوره و رهایی از پراخت هزینه برای ساخت اکولایزر سودی قابل توجه خواهد داشت که قابل مقایسه با هیچ رقمی نیست. به عبارتی هزینه این دوره به اندازه خرید چند اکولایزر است اما شما با فراگیری این هنر می‌توانید هزاران اکولایزر طراحی کنید.

آموزش ساخت اکولایزر با افتر افکت ✔️[پروژه محور] 9

کسب درآمد از اکولایزر چگونه است؟

با توجه به علاقه‌مندی شما به موزیک پلیرهای اکولایزر، در جستجوی آموزش‌هایی هستید که به شما کمک کنند تا پلیرهای موسیقی حرفه‌ای را ساخته و افکت‌های جالب و جذابی را بر روی آنها اعمال کنید. این پلیرها معمولاً با نام‌های متنوع و پیچیده شناخته می‌شوند و در سایت‌های مختلف به اشتراک گذاشته می‌شوند. طراحی پلیرهای موسیقی مدرن یک فرایند حرفه‌ای است و برای یادگیری آن نیازمند زمان و تمرین می‌باشد. آموزش ما به شما این امکان را می‌دهد که از طریق استفاده از نرم افزار قدرتمند افترافکت و پلاگین‌های مختلف آن، قادر به طراحی این پلیرها باشید. با پیشرفت در یادگیری روش‌های مختلف طراحی، می‌توانید به سطح حرفه‌ایی برسید و توانایی انجام پروژه‌های بیشتری را به دست آورید، همچنین می‌توانید درآمد قابل توجهی از این کار به دست آورید.

لذت پشتیبانی سه بُعدی پیش و پس از خرید:

در این پکیج آموزشی، گرافیستار راه‌های گوناگونی را برای برقراری ارتباط بین هنرجو و استاد در نظر دارد. شما می‌توانید با اطمینان خاطر جلسات آموزشی دوره را ببینید و اگر هر گونه مشکل و سوالی پیش آمد به راحتی با استاد ارتباط برقرار کنید تا پاسخ سوال خود را بگیرید. استاد مربوطه در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهد بود. امکان پشتیبانی آموزش و برقراری تماس با استاد به سه طریق متنی، ویس، و تصویری وجود دارد. اگر قبل از خرید پکیج نیز احتیاج به مشاوره دارید از همین راه‌هایی که گفتیم می‌توانید ارتباط برقرار کنید. همکاران ما در بخش پشتیبانی پاسخگوی شما هستند.

آموزش ساخت اکولایزر با افتر افکت ✔️[پروژه محور] 11

سرفصل

پروژه اول 37 دقیقه

پروژه دوم 37 دقیقه

پروژه سوم 22 دقیقه

پروژه چهارم 39 دقیقه

پروژه پنجم 17 دقیقه

پروژه ششم 26 دقیقه

پروژه هفتم 25 دقیقه

پروژه هشتم 10 دقیقه

نظرات کاربران
  • pic-person
    محمد افضل (فریلنسر برتر پونیشا)

    آموزش های گرافیستار واقعا عالی هستن و همینطور بسیار کاربردی و مثل خیلی از آموزش های تو بازار نیستن ک در ازای هزینه سنگینی ک میگیرن حتی لحن آموزش هاشونم گیرا نیست. بی شک بعد از تهیه مجموعه مورد نظر و بعد با تمرین و پشتکار و دیدن آموزش ها مطمئنا به هدفی که توی بازار گرافیک دارید میرسید

  • pic-person
    آرمان محمدی (فریلنسر برتر پونیشا)

    مجموعه آموزش های گرافیستار واقعا حرفه ایی و فوق العاده آماده شده و آموزش ها درجه بالایی داره من که از خریدش پشیمون نشدم، چون تونستم با یادگیری و ساخت چند نمونه کار خوب فعالیتم رو در پونیشا آغاز کنم و به درآمد بالا برسم و مطمئن باشید شما هم به موفقید بالا می رسید

  • pic-person
    جناب ذاکری (فریلنسر برتر انجام میدم)

    سلام و خسته نباشید در مورد این دوره می تونم بگم که بی نظیره و یکی از معدود دوره های است که با حوصله ی زیاد مطالب بطور کامل و جامع اموزش داده شده و بسیار مفید و کار بردی بوده و بسیار عالی و تشکر فراوان از شما و دست اندر کاران

  • نگار کهندانی
    امیر شریفی
    محمد فرزان
    پشتیبانی ۲۴ ساعته

    شما میتوانید از طریق یکی از راه های زیر با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

    تماس تلفنی 09370192483
    پشتیبانی تلگرام
    سوالات متداول

    + آیا بعد از اتمام دوره توانایی ورود به بازار کار را خواهم داشت؟

    بله قطعا! دوره آموزش اکولایزر به نحوی تهیه شده که شما را برای ورود به بازار کار و کسب درآمد صد در صد آماده میکند.

    + آیا تضمین درآمدزایی این دوره واقعی است؟

    این دوره به نحوی تنظیم شده تا توانیی بالایی در اجرای پروزه های عملی و حرفه یی بدست می آورید. پس شک نکنید با ساخت نمونه کارهای خوب با همین یک دوره میتوانید به درآمد میلیونی برسید!

    + آیا این دوره ی آموزش پیش نیازی هم احتیاج دارد؟

    برای کسب مهارت و اینکه بتوانید به راحتی این دوره آموزشی را طی کنید نیاز به دانش مقدماتی نرم افزار افترافکت دارید تا بتوانید مفاهیم کلی کار را به راحتی دریابید .

    + تمام طول دوره و آموزش ها آماده هستند؟

    بله. تمام آموزش ها در حال حاضر آماده دانلود هستند و آپدیت های بعدی هم به آنها اضافه خواهد شد.

    قبل از سرمایه گذاری روی دانش خود و شرکت در دوره های آموزشی گرافیستار حتما از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید. همچنین بعد از خرید پشتیبانی ۱۶ ساعته ی ما را در تلگرام و وبسایت خواهید داشت

    نکات و توضیحات قبل از خرید 1 - این پکیج برای تمام افرادی که می خواهند در سطح حرفه ایی اکولایزر بسازند توصیه می شود. 2 - حجم فایل های دانلودی با فشرده سازی (658 مگابایت) میباشد. 3 - این دوره بروی ویندوز یا مک قابل اجرا می باشد. 4 - هرگونه مشکل در پرداخت یا مشاوره ی خرید از طریق پشتیبانی تلگرام امکانپذیر می باشد @mymajidyousefi
    قیمت اصلی دوره : 999 هزار تومان
    قیمت دوره با تخفیف 499 هزار تومان
    افزودن به سبد خرید (دانلودی)
    آخرین دیدگاه 1 دیدگاه

    یک پاسخ به “آموزش ساخت اکولایزر با افتر افکت ✔️[پروژه محور]”

    1. سلام دو تا سوال داشتم
      یکی اینکه آموزش زیرنویس کردن آهنگ هم داده میشه؟ و اینکه مدرس دوره چه کسی هست خیلی ممنونم ازشما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    enemad-logo